sobota, 26 listopada 2016

Bombkowe tajemnice

Od bombek zaczęła się moja przygoda z decoupagem i ozdabianie ich sprawia mi największą frajdę. Lubię jak moja choinka ubrana jest w ozdoby, które sama lub z moimi dziećmi stworzyliśmy. Dla każdej rzeczy szukamy odpowiedniego miejsca, a potem podziwiamy ze wszystkich stron takie wystrojone kolorowe drzewko.
Bombki lubię ozdabiać też dlatego, że mogę pozwolić sobie na błyskotki i ozdoby, których nie używam w innych pracach. Może zaprezentowane prace nie są jakoś szaleńczo błyszczące, ale chciałam też pokazać w jaki sposób używać preparatów do spękań w pracy z bombkami, a do spękań jakoś mi błyskotki nie pasują.
O moich tajemnicach bombkowych możecie poczytać na blogu PaperConcept






Miłego oglądania

Pozdrawiam
Asia

3 komentarze:

  1. Prześliczne bombki z przepięknymi motywami,piękno tkwi w prostocie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń