niedziela, 22 listopada 2015

Zimowy album

Była zimowa herbaciarka, tym razem zimowy album. Pierwszy raz robiłam taki album na warsztatach z Cynką - Ewą Mrozowską. Od dawna podziwiam jej twórczość, a w szczególności albumy. Dlatego jestem bardzo zadowolona, że miałam tę przyjemność uczestniczyć w tych warsztatach i zrobić taki album o jakim od dawna marzyłam. Papiery UHK Galery Kolekcja Loft Christmas i wycinanki z Wycinanki.


 
 
 
 

Czy udało mi się choć trochę dorównać mistrzyni?
Pozdrawiam
Asia

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marlenko niechcący pisząc podziękowanie wykasowałam twój komentarz. Potem komputer mi się zawiesił i już nic nie mogłam zrobić. Ale bardzo dziękuję :)

      Usuń
  2. Album wyszedł wspaniale. Dopieszczony każdy szczegół i nie ustępuje oryginałowi:)
    Mój czeka na ostatnie szlify. Miło było warsztatować w Twoim sąsiedztwie:))
    Pozdrawiam!
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mi też było miło, czekam na twoją wersję. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Wszystko w Twoim albumie układa się w piękną kompozycję. Oprószone śniegowym pyłem...

    OdpowiedzUsuń