niedziela, 16 października 2016

Skrapuszka


Dawno nie było mnie na blogu. Trochę się działo i musiałam odłożyć moje hobby i pisanie bloga na jakiś czas. Pewien etap w moim życiu się zakończył i znów mam więcej czasu dla siebie. Dla przypomnienia zrobiłam trzy małe skrapuszka. Bardzo lubię robić takie maluszki. Dobrze mieć w zapasie taki notesik. Może stanowić uzupełnienie większego upominku albo być prezentem samym w sobie.
Do moich skrapuszek wykorzystała świetną bazę ze sklepu Eko-scrapbooking. Każde z nich wykonane jest w trochę innym stylu. Zapraszam od oglądania :)

 
 







7 komentarzy:

  1. Śliczne, dobrze że wracasz do hobby, bo szkoda aby twoje zdolności gdzieś przepadły :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze, utrzymane w fajnym klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odwiedziny. Miło, że się moje maluszki podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczniutkie, piękna kolorystyka ! Cieplutko pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń